{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.208 visninger | Oprettet:

Jeres yndlings 'citat/ordsprog' :D {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg er lidt nysgerrig, jeg elsker nemlig citater, især dem der giver mening smiley

Min yndlings er nok det her: „My mommy says that I'm pretty, so fuck you.“

Tæhæ..
Elsker det.

Hvad er jeres? Og hvad syntes i evt. om nogle af dem jeg har skrevet ved de billeder jeg har i min ponys galleri? smiley

-DreamTeam :i

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres yndlings 'citat/ordsprog' :D
  • #1   5. aug 2012 Mit er, "hvad der ikke dræber dig, gør díg stærkere"

• #2   5. aug 2012 Et smil betyder nødvendigvis ikke at man er glad -
    men at man er stærk nok til at smile, selvom det gør ondt.

• #3   5. aug 2012 Mine to: "If nothing goes right go left" og "heller ha elsket og mistet end aldrig at ha elsket" smiley

- Glæder mig til at høre nogle flere! smiley

• #4   5. aug 2012 "I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it !"

"At være lille er også et handicap"

To meget brugte citater xD

• #5   5. aug 2012 "Overlad had og bitterhed til dem der ikke har styrke til at elske"

• #6   5. aug 2012 "Betragt dig selv som en farveblyant. Du er sikkert ikke alles fortrukne farve, men tro mig, en dag vil der være en eller anden, der har brug for dig - til at kunne fuldføre sit billede"

• #7   5. aug 2012 - I'm not jealous.. i just don't like that bitch!
    - The hardest part of moving forward, is not looking back.
    - In the end everything will be okay. If it is't not okay, it's not the end.
    - Venner og familie er som gadelamper, de gør ikke vejen kortere, men gør den lettere at gå.
    - Du brugte få sekunder på at begå et fejl , men flere år på at rette det.
    - Tilgiv gerne, men glem aldrig.

• #8   5. aug 2012 det her er også godt!

„Selvmord er en evig løsning på et midlertidigt problem.“

• #9   5. aug 2012 "Det kan tage flere år at opbygge en god hest - men 2 sek at ødelægge den"

• #10   5. aug 2012 Every moment you spend being sad is a moment of happiness you'll never get back.

Apsoulut det citat der får mig til at smile allermest! (-:

• #11   5. aug 2012 "Be the one you want to be."

"The truth is, everyone is going to hurt you. You just got to find the ones worth suffering for."

Den sidste betyder meget for mig, da jeg har fundet den der er værd nok for mig. Desværre er det snart slut, men vi vil nyde den sidste tid, så hun kan tage glad op i hestehimlen og vente på mig. Forhåbentlig.

• #12   5. aug 2012 Et eller andet sted, så synes jeg dette er så genialt:
    "Det ultimative dovenskab er at gøre det rigtig første gang"

Der udover, så synes jeg bare at disse er sjove - samtidig med at der er en lidt dybere mening:
    "Sometimes I think the surest sign that intelligent life exist elsewhere in the universe, is that none of ot has tried to contact us."

"Of course it is happening inside your head, but why on earth should that mean that it is not real?"

"Tro kan flytte bjerge, men almindelig sund fornuft kan få folk til at gå uden om"

"Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic."

• #13   5. aug 2012 You don't throw a whole life away just 'cause i'ts banged up a little.

Absolut mit yndlings!! Men det er så også et citat, jeg selv kan forholde mig til med min hest. smiley

• #14   5. aug 2012 Mine smiley :

“So many people will tell you that you can’t. But all you gonna do is turn around and say watch me”

“Love is the strongest of all forces of nature - it is able to find joy even in sorrow”

“Hvis du sammenligner dig med andre, risikerer du at blive forfængelig eller bitter; for der vil altid findes mennesker, som kan mindre eller mere end dig”

“At vide ting er let, men at få sagt tingene højt er svært”

"Der er stjerner både dag og nat - det er bare ikke altid du kan se dem"

“Det vigtigste er ikke at falde, men at kunne rejse sig efter hvert fald”

“Jalousi er ikke angsten for at dele, men angsten for at miste”

“At græde, betyder ikke nødvendigvis at du er svag, men at du har været stærk for længe”

“Sometimes it’s not the person you miss. It’s the feelings and the moments you had with them”

“Øjne kan smile, munden kan le, men en tåre i hjertet kan ingen se”

“Et smil koster så lidt, men betyder så meget”

“You don’t die of a broken heart, you only wish you did”

“Everyone wants happiness, nobody wants pain, but you can't make a rainbow without a little rain”

“Den der har viljen, har også evnen til at kunne”

“Der er altid en 'sandhed' bag... 'det var for sjov',.. en lille 'følelse' bag.. 'jeg er ligeglad'... en lille 'smerte' bag.. ´det er okay'... lidt 'jeg har brug for dig' bag.. 'lad mig være'... og en masse 'ord' bag.. 'stilheden'....”

“Trying to forget someone you love, is like trying to remember someone you never met”

“Smile, even if it's a sad smile, because sadder than a sad smile is the sadness of not knowing how to smile”

Der blev ret mange der, men jeg synes de er virkelig gode også finder jeg også citater der passer til det humør jeg er i, så jeg har både triste citater, glade citater o.s.v smiley

• #16   5. aug 2012 "don't let your dreams just be dreams" smiley

• katrine
    katrine Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 36 Følgere: 14 Svar: 228
    #17   5. aug 2012 Uanset hvor stor en røv du har, kan du kun ride én hest!

og det her:
    He flung himself upon his horse and rode madly off in all directions. ~Stephen Leacock

Jeg fniser hver gang jeg tænker på det x)

• #18   5. aug 2012 To jeg tænker meget på i sammenhæng med min 3'er pony
    "Græd ikke fordi det er slut, men smil fordi det skete!"
    "Rigtige venner er som stjerner, man kan ikke altid se dem, men man ved de altid er der!"

Også et par stykker mere, men dem her betyder faktisk en del for mig smiley

• #19   5. aug 2012 "Hvordan kan nogen tro, at en hest kan flytte sit tyngdepunkt mod sin bagpart og bruge sin ryg, når man lægger den tungeste legemsdel ned mellem forbenene og trækker den sammen? Det er da stik imod al logik efter min bedste overbevisning" - Peter Amris.

Genialt og så rigtig som det kan være!

• #20   6. aug 2012 ''If you kan dream it, you kan do it!''

"Du kan kommandere med en vallak, diskutere med en hingst, men du skal spørge en hoppe om lov!"

Har lidt flere, men synes dem her er ret gode, især den sidste smiley hæhæh

• #21   6. aug 2012 Mange fine citater - har lige fundet et udvalg af mine farvoritter :b

“Someone I loved once gave me a box full of darkness. It took me years to understand that this too, was a gift.” - Mary Oliver

"Everyone is a genius, but if you judge a fish on its ability to climb a tree, it will live its whole life believing it is stupid." Albert Einstein

“Fences are made for those who cannot fly.”

“If we deny love that is given to us, if we refuse to give love because we fear pain or loss, then our lives will be empty, our loss greater.”

Alice came to a fork in the road. "Which road do I take?" she asked.
    "Where do you want to go?" responded the Cheshire cat.
    "I don't know," Alice answered.
    "Then," said the cat, "it doesn't matter."
    ~Lewis Carroll, Alice in Wonderland

“When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace.”

”Enhver kan tælle kernen i et æble, ingen kan tælle æblerne i en kerne.”

“I am not a vegetarian because I love animals; I am a vegetarian because I hate plants.” - A. Whitney Brown

“Whatever you do will be insignificant, but it is very important that you do it.” - Mahatma Gandhi

"To the uneducated an A is just three sticks." - A. A. Milne

"Love is an attempt to change a piece of the dream world into reality." - Theodora Reik

"Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall” – Ray Bradbury

• #22   6. aug 2012 Whoever Said Diamonds were a Girl's Best Friend, Never Had a Horse.

Og det passer smiley

• #24   6. aug 2012 Mit er : if the world is gives you a hundred reasons to cry, show the world that you got a a thousand reasons to smile smiley

Meget sødt synes jeg^^

• #25   6. aug 2012 "en kan ikke hjælpe alle, men alle kan hjælpe en"

• #26   6. aug 2012 "Hvis du aldrig har gjort noget som du har fortrudt, så har du gjort for lidt!"

• #27   6. aug 2012 Har rigtig mange alt efter humør smiley Men her et par eksempler:

"Never regreat something that once made you smile"

"Løgne er ligesom en lagkage, så snart du har lavet en, bliver det ved indtil det hele falder sammen"

„Børn med handicap er som sommerfugle med brækkede vinger. - De er lige så smukke som andre børn, de har bare brug for hjælp, til at få spredt deres vinger ud.“

• #28   6. aug 2012 Det er sjovt - jo bedre man bliver til at træne, jo klogere bliver ens heste!

• #29   6. aug 2012 Oversat fra engelsk, og nu skrevet permanent på min skulder:
    "Det handler ikke om at sætte år til sit liv, men at sætte liv til sine år."

Oprindelig sagt af Abraham Lincoln.

• #30   6. aug 2012 Lina: elsker de sidste citat:)

• #31   6. aug 2012 Aleth: Det gør jeg også selv, den gik direkte ind og ramte mig første gang jeg stødte på det smiley

• #32   8. aug 2012 '' At græde, betyder ikke at du er svag. Men at du er stærk nok til at vise hvad du føler. ''

'' At give slip, betyder ikke at du er svag. Men stærk nok til at lade det gå. ''

• #33   8. aug 2012 "Love is the password of every soul"

"Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind"i

"Ingen time i livet er spildt, hvis man tilbringer den på ryggen af en hest!"

• #34   8. aug 2012 Hellere såres af sandheden, end gøres lykkelig af løgnen.

Sometimes you need to be knocked down lower than you've ever been.
    To stand taller than you ever were.

Den, der elsker stærkest, er altid den svageste i forholdet

Tit øjet må tindre og læberne le, for at skjule det indre, som ingen må se.

• #35   8. nov 2013 "Et smil betyder nødvendigvis ikke at man er glad - men at man er stærk nok til at smile, selvom det gør ondt."

• #36   8. nov 2013 "Lad ikke skyerne skygge for din sol" smiley

Kommentér på:
Jeres yndlings 'citat/ordsprog' :D

Annonce